Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 WORLD RAID - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MISTRAL GREY X
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De dubbele brandstoftanks met een grote capaciteit van 23 liter bieden een actieradius van wel 500 kilometer. Je kunt nu lange tochten door de wildernis maken zonder dat je benzine opraakt. Het 5-inch TFT-kleurenscherm met smartphone-connectiviteit toont alle inkomende tekst- en oproepmeldingen, zodat je overal en altijd op de hoogte bent, en in contact blijft.

Exclusieve kenmerken zijn onder meer een Öhlins-stuurdemper en een volledig instelbare voor- en achterwielophanging met lange veerweg die is ontworpen om zwaar offroad-terrein aan te kunnen. Het ABS-systeem met 3 standen geeft vertrouwen in alle omstandigheden. Het enige wat deze motor mist, is een bestuurder zoals jij: met de moed om uit je comfortzone te halen en veel verder te gaan dan de volgende horizon.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion