Nieuwsbrief:

YAMAHA  R7 WORLD GP 60th ANNIVERSARY - 2022

Garantie: Ja
11238 Km
ANNIVERSARY WHI
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Yamaha YZF-R7 World GP 60th Anniversary

Kilometerstand: 11.238 km

Deze prachtige Yamaha YZF-R7 World GP 60th Anniversary is door ons nieuw verkocht en komt van de eerste eigenaar. De motor verkeert in uitstekende staat.

extra’s:
• Korte kentekenplaathouder
• Valbescherming
• Duo seat cover
• Quickshifter

Mis deze unieke kans niet om een iconische motor te bezitten! Neem contact met ons op voor meer informatie of om een bezichtiging in te plannen.


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion