Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 125 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 60 Maanden Yamaha

Uit voorraad leverbaar nieuwe Yamaha MT125 2025 in de kleur Tech Black.
wordt geleverd met 60 Maanden fabrieks garantie en mobiliteitsservice.
Deze motorfiets valt in de A1 rijbewijscategorie.

Met de nieuwste 125 cc-motor conform EU5+, verbeterde connectiviteit inclusief turn-by-turn navigatie en een agressief MT-ontwerp van de volgende generatie, is deze opwindende Hyper Naked 125 als geen ander. Maak je klaar om connectie te maken met je Dark Side met de nieuwe MT-125.

Deze sportieve lichtgewicht motorfiets, ontworpen met puur MT-DNA, is de ultieme introductie tot de Hyper Naked beleving. Laat de 125 cc-motor met hoog koppel razen en maak een nieuwe connectie met je machine terwijl je ontdekt hoe het is om op een echte Master of Torque te rijden.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion