Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICE STORM
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 60 Maanden Yamaha

De Yamaha MT-07, het best verkochte en populairste MT model. Deze motor is een plezierige motorfiets die zeer geschikt is voor de beginnende motorrijder, maar ook voor de heropstapper.
Het twee cilinder motorblok met ‘crossplane-filosofie’ levert een fijn koppel wat resulteert in een flinke acceleratie. Het lichtgewicht chassis zorgt voor een verbluffende wendbaarheid en moeiteloze besturing. De MT-07 heeft een opvallend kuipwerk met dubbele luchtinlaten met winglets en een compacte LED-koplamp, die een futuristische Y-vormige aanblik geven: de typerende stijl voor de nieuwste Hyper Naked-modellen. Het nieuwe stuur zorgt voor een grotere wendbaarheid, waardoor de MT-07 overal sterk presteert, van het drukke straatverkeer in de stad tot bochtige bergwegen.

Het nieuwste model heeft een 5-inch TFT-scherm welke in twee themastijlen kan worden weergegeven, touring of street. Dankzij de smartphone connectiviteit via de gratis Yamaha MyRide-app kun je alle inkomende oproepen en berichtmeldingen op het TFT-scherm bekijken.

De MyRide-app biedt ook vele andere nuttige functies, waaronder het bewaken van parameters van de motorfiets, het bijhouden van de afgelegde route en het registreren van de afgelegde afstand, versnelling, topsnelheid, hellingshoek en nog veel meer.

Kenmerken van de Yamaha MT-07:

* Vloeistofgekoelde 690cc motor met twee cilinders
* 5-inch TFT-scherm met smartphone-connectiviteit
* LED projectorverlichting en richtingaanwijzers
* Dubbele schijfremmen vóór met een grote diameter voor meer remkracht
* Wendbaar en makkelijk te besturen
* Strakke kuipdelen en luchtinlaten
* Zadel met zeer goede zithouding
* Efficiënt wat betreft het brandstofverbruik
* Laag gewicht van slechts 184kg
* Krachtige acceleratie
* Klaar voor QSS (Quick Shift Systeem)

60 Maanden fabrieksgarantie en mobiliteitsservice.

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Het financieren van jouw nieuwe motor maken wij mogelijk in samenwerking met diverse financiering partners. Zo kunnen wij voor ieder een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion