Nieuwsbrief:

VENT  DERAPAGE RR 125 4T - 2023

Garantie: Ja
1 Km
White
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DE NIEUWE SUPERMOTARD MET ALU FRAME, KRACHTIG EN VERFIJND
De nieuwe DERAPAGE RR 125 is een uiterst moderne supermotard , ultraverfijnd en absoluut performant : we hebben het over een exclusieve motorfiets ! Fundamenteel element van dit model is de gloednieuwe Minarelli 125 4-taktmotor met Euro5- homologatie: een briljante en uiterst betrouwbare motor, gekenmerkt door het nieuwe variabele timingsysteem. Het VENT 6.0 frame met dubbele wieg en afneembaar achterste deel en de achterbrug zijn gemaakt van aluminium , terwijl de hydraulische up-side-down vork met 41 mm R16V-rongen en de hydraulische monoshock(met HM-koppeling) zijn instelbaar in veervoorspanning en rebound, allemaal exclusieve kenmerken van de RR-versie. Gecombineerd met het nieuwe en krachtige remsysteem van BCA (bijgestaan ​​door het CBS-remdistributiesysteem) en de slipkoppeling , maken de DERAPAGE RR 125 een echt geavanceerde motorfiets, aangenaam en gemakkelijk te hanteren op de weg, in staat om onvergetelijke herinneringen. De standaarduitrusting wordt gecompleteerd door de dubbele demper en het prachtige Black Finish 28 mm stuur met speciale stuurplaten.

TypeMinarelli eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld
VerdelingSOHC, 4 kleppen met variabele klepbediening (VVA)
Verplaatsing124,7 cm³
BeginnerElektrisch
Versnellingsbak6 versnellingen
CHASSIS
KaderAluminium omtrekframe Vent 6.0, dubbele wieg met verwijderbaar achterdeel
AchterbrugAluminium
VoorveringUSD hydraulische vork Ø 41 mm - R16V veervoorspanning en rebound instelbaar
AchterveringHydraulische monoshock, veervoorspanning en rebound instelbaar met aparte gastank en met HM-link 2.0 hefboomwerking
Remsysteem voorWave-schijf Ø 300 mm met BCA oversized zwevende remklauw met twee zuigers en rempomp
Remsysteem achterWave schijf Ø 220 mm met extra grote aluminium zwevende remklauw
Stuur"Black finish” Ø 28” zonder dwarsbalk en speciale stuurplaten
DIMENSIES
Hoogte1.015 millimeter
Brandstof tank capaciteit9,5 liter
Droog gewicht108,5 kg




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion