Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE RS - 2020

Garantie: Nee
41742 Km
Grey
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Street Triple 765 RS
Motor in nieuwstaat (Compleet schadevrij)
Bouwjaar 2020
Km Stand 41742
Motor is zo netjes dat hij nog nieuw lijkt
Compleet met historie 
Rs uitvoering met Radiale rempomp, Ohlins vering , Brembo remmen
Verschillende rijmodi, Abs, Quickshifter
765cc 3 cilinder 122Pk
Led koplamp
Kleine led knipperlichten
Kort kenteken
Tft Scherm
Triumph map + 2e sleutel aanwezig, Onderhoudnboekje aanwezig alle beurten afgestempeld 

Inruil / Financiering mogelijk

Gratis tenaamstelling
Gratis 5 Dagen all risk verzekering

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08;00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion