Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET CUP - 2018

Garantie: Ja
8883 Km
GRIJS
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2018
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze zeer unieke en stoere Street Cup
is afkomstig van de tweede eigenaar
en volledig dealer onderhouden. De
Street Cup is standaard o.a.
uitgerust met ABS, TCS, een
versnellings indicator, stuurspiegels
en een soloseat cover. De vorige
eigenaar heeft deze verder verfraaid
met Remus uitlaatdempers en zwart
gecoate uitlaatbochten, een ingekort
achterspatbord, LED knipperlichten
rondom, een metalen kettingbeschermer
en een aangepast zadel. Deze motor
heeft net een verse onderhoudsbeurt
gekregen en wordt verkocht inclusief
12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1990 - In 1989 heeft John Bloor alle nieuwe productielijnen aangekocht voor Triumph en start twee kilometer van het oude gebouw af een nieuwe fabriek. De financiering hiervan, geschat tussen de 40 tot 80 miljoen pond komen rechtstreeks uit de middelen van John Bloor zelf, zonder tussenkomst van een bank. Bloor start direct met het opzetten van een dealernetwerk. Triumph lives again. Op de Cologne Motor Cycle Show worden zes nieuwe modellen geïntroduceerd. Voortbewogen door drie- en viercilinder DOHC motorblokken met veel vermogen en koppel en allen vloeistofgekoeld; de Trident 750 en 900, de Trophy 900 en 1200 en de Daytona 750 en 1000. 2.390 machines worden dat jaar verkocht waarvan 974 in Engeland.
© 2000 - 2025 Motoroccasion