Nieuwsbrief:

SWM  RS 500 R - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SWM Enduro  RS 500R: Deze nieuwe modellen zijn alweer de vijfde generatie Enduro modellen van SWM. Deze motoren zijn door SWM ontwikkeld voor offroad rijders die een enduro motor willen die makkelijk te berijden is maar ook betaalbaar, zowel bij de aanschaf als in het gebruik. Deze enduro motoren zijn van uitstekende kwaliteit met een hoogwaardig afwerkingsniveau en dat voor een uitstekende prijs.

Door het neutrale karakter van de motor zijn de SWM enduros geschikt voor de recreatieve rijder; makkelijk en aangenaam om te rijden zonder verrast te worden in het offroad terrein. Puur motorplezier, fraai ontwerp en moderne motorblokken, voorzien van injectie en LED verlichting, voor en achter. De gebruiks- en onderhoudskosten zijn beperkt door de langere onderhoudsintervallen en lagere onderdelenprijzen. De SWM RS500 Enduro met circa 35 Pk is hiermee geschikt voor het A2 rijbewijs. Deze kan met een tuning kit ook onbeperkt worden gemaakt naar ruim 50 Pk. 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion