Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2004

Garantie: Ja
68659 Km
Blauw
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende DL 650 V-STROM. 

Al lang in bezit geweest van laatste eigenaar.

Fijn rijdende betrouwbare motorfiets.

Met een hoge zithouding. Deze All Road die nog steeds door Suzuki verkocht word.

Voorzien van valbeugels, aluminium onnderkuip, hoge verstelbare ruit, middenbok , topkoffer met ruggesteun en handvatverwarming.

Motor heeft zeker nog geen pekel gezien, en heeft altijd in een parkeergarage gestaan.

Motor net binnen maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Word door ons nog voorzien van een nieuwe voorband. 

Ook inruil en of financiering is mogelijk. 

de koffie staat klaar. 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
garantie, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, middenbok, Onderkuip, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion