Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2016

Garantie: Ja
38491 Km
Zilver
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

🏍️ Te Koop: Suzuki DL 650 (2016) – 38.491 km – De Perfecte Reisgenoot! 🏍️

Wil je een motor die klaar is voor zowel avontuurlijke tochten als dagelijks gebruik? De Suzuki DL 650 uit 2016 is de ideale keuze!

🔹 Bouwjaar: 2016
🔹 Kilometerstand: 38.491 km – veel meer avonturen in het verschiet!
🔹 Motorinhoud: 650cc – krachtig genoeg voor lange ritten, maar wendbaar in het stadsverkeer
🔹 Staat: Zeer goed onderhouden, klaar voor de volgende eigenaar!

De motor staat in de vestiging Deventer


Waarom de DL 650?

Robuust en betrouwbaar: De DL 650 is al jarenlang een favoriet voor reizigers die op zoek zijn naar een veelzijdige motor.
Combinatie van comfort en performance: Of je nu de snelwegen afrijdt of gravelpaden verkent, deze motor doet het allemaal.
Aangenaam voor lange ritten: Door het comfort en de ergonomische zithouding voel je je altijd fris, zelfs na uren rijden.
Krachtige, maar zuinige motor: De 650cc twin zorgt voor voldoende vermogen, maar is ook zuinig in brandstofverbruik.


Extra’s:

ABS-systeem voor extra veiligheid
Grote tankinhoud voor lange ritten zonder vaak tanken
Verstelbare vering voor het aanpassen aan jouw rijstijl en rijomstandigheden






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts enkele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de caf-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de caf-race-cultuur had voortgebracht in n fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion