Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
YVB GLASS SPARK
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

V-Strom 800DE Direct uit voorraad leverbaar bij Motorstore Uithoorn!

*Zes jaar garantie
*24-uurs mobiliteitsservice

De gloednieuwe Suzuki V-STROM 800DE verrijkt je dagelijks leven en elke trip met de sensatie van avontuur en puur rijplezier. Daarnaast geniet je van Suzuki’s gloednieuwe 776 cc paralleltwin die garant staat voor krachtige prestaties, perfect afgestemd op de capaciteiten van deze ultieme allrounder. De machine is ook beschikbaar in een variant voor A2- rijbewijshouders.

Uitrusting OA:

*LOW RPM ASSIST
*SUZUKI EASY START SYSTEM
*SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR SDMS
*ELECTRONIC THROTTLE CONTROL
*IN HOOGTE VERSTELBAAR WINDSCHERM
*QUICK SHIFT SYSTEM
*TRACTION CONTROL 3 STANDEN/OFF
*ABS 2 STANDEN/OFF
*TRACTION CONTROL 4 STANDEN (G MODE)/OFF
*TFT DASHBOARD
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriėle riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion