Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA - 2018

Garantie: Nee
19767 Km
GRIJS
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki DL 650 V-Strom XT ABS


- Kenteken: 84-MX-LB
- Merk: Suzuki
- Model: All-road
- Tellerstand: 19767 KM
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 645 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 52 kW / 71pk
- Ledig gewicht: 216 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- LED achterlichten
- Motorblokbeschermer
- Topkoffer
- Valbeugelset
- Windscherm
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Handkappen
- Middenstandaard
- Two-tone parelmoerkleur

Veiligheid

- ABS
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Traction Control


plaatje van een motor!

zelf uit België geïmporteerd van de 1e eigenaar!

motor is in topstaat! staat op nieuwe bandenset!

XT uitvoering met spaakwielen 
HEED valbeugels en motorblokbeschermer

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Handkappen, LED achterlichten, Middenstandaard, Motorblokbeschermer, Topkoffer, Traction Control, Two-tone parelmoerkleur, Valbeugelset, Windscherm, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion