Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Referentienummer: 3671
Suzuki V-Strom 1050 DE in nieuwstaat, afkomstig van eerste eigenaar. Voorzien van handvatverwarming, topkoffer, mistlmapen en een Givi Airflow ruit. Fabrieksgarantie tot 04-2029.
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt,Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin |
Boring x slag | 100|66 |
Cilinder inhoud | 1,037 |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 107|79|8,500 |
Max. koppel | 1000|6000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Twin-Spar |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele remschijven |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 90/90-21M/C (54H) tube |
Achterband | 150/70R17M/C 69V |
Wielbasis | 1595 |
Lengte | 2390 |
Breedte | 960 |
Hoogte | 1505 |
Zithoogte | 880 |
Drooggewicht | 252 |
Leverbare kleuren | Wit/Geel/Zwart |
Beschrijving | Suzuki V-Strom 1050DE
De V-STROM 1050DE is gericht op optimale prestaties en controle, ook wanneer je ontdekkingsdrift verder gaat over gravelpaden en vlakke off-roadpaden. Wielbasis, balhoofdhoek, rijpositie en specifieke features verleggen het werkterrein ook naar minder gebaande wegen. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Wist u dat: In de motortaal "Brooklands" betekent: Racebaan in Engeland vlakbij Weybridge. In 1907 werd hier de eerste TT-motorrace verreden. De hoogtijdagen van het circuit lagen in de jaren twintig, toen veel motorfietsmerken wereldwijd met elkaar wedijverden op dit circuit. Het betekende eveneens de hegemonie van de Britse motorfietsindustrie die met Norton, AJS en Douglas sterk was vertegenwoordigd bij de winnende coureurs van die dagen, waaronder de bijna onverslaanbare Ier Stanley Woods. Woods heeft meer races verreden dan wie ook. Zijn eerste wedstrijd reed hij op achttienjarige leeftijd op Brooklands met een Cotton in 1923.
Zijn laatste race, een Junior-race reed hij in 1939 op een Velocette. In 1932, 1933 en 1935 won Woods twee TT-races in één week. De snelle Ier maakte gedurende de jaren dertig uitstapjes naar andere, zelfs niet Britse merken als Husqvarna, Guzzi en dkw . Het Brooklands-circuit bleef in gebruik tot het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog. In 1939 werd op die plaats de Vickers-Armstrong-vliegtuigfabriek gebouwd. Het circuit op het eiland Man, waar nu de TT-races worden verreden is sindsdien naast *Brands Hatch Engelands beroemdste motorcircuit.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken