Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 ABS - 2014

Garantie: Ja
17600 Km
Zwart
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki DL 1000 A

- ABS
- traction control
- boordcomputer
- handkappen
- airflow givi windscherm
- onderbak
- middenbok
- valbeugels
- sportdemper met db killer goedgekeurd ( pasje aanwezig )
- aluminium topkoffer met ruggesteun zwart in kleur motor
- motor bij ons in onderhoud geweest
- motor met zeer weinig kilometers in nieuwstaat
- evt. verlaagde buddy aanwezig
- onderhoudsboekjes/historie aanwezig

 
  • Levering motorfiets door heel nederland mogelijk tegen gunstig tarief.
  • 10 dagen gratis verzekerd
  • Bij interesse graag telefonisch contact met ons opnemen.
    Op mails wat is de uiterste prijs of onzin biedingen wordt niet op gereageerd





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Sipma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geďntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion