Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 ABS - 2014

Garantie: Nee
42800 Km
Rood
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki V- Strom 1000 met ABS blijft een betrouwbare betaalbare en goed rijdende All Road.

Motor is voorzien van een Givi valbeugel en topkofferdrager. andere hevels en heeft een paar handkappen, voor goede windbescherming.

Ook voorzien van een speciale sticker set en speciaal aangepast zadel zodat je het er lang op volhoud.

Staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Motor word verkocht in opdracht verder historie bij ons niet bekend en een eventuele inruil moet bekeken worden.

Motor heeft wat kleine gebruikersporen.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Aangepaste bestickering, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, bobbins, comford zadel, gear indicator, Handkappen, hendels, andere, Onderkuip, origineel sleutel set, Originele uitlaat, topkofferdrager, valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion