Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2023
Extra's : Handvatverwarming - Tankprotectie - Tankpad - Valbeugelset - Onderkuip -
Korte kentekenplaat houder - Wheelhugger - Bobbins
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, tweecilinder, vloeistofgekoeld, DOHC, 90° V-Twin |
Boring x slag | 81.0|62.6 |
Cilinder inhoud | 645 |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | Electrisch |
Vermogen | 73|54|8,500 |
Max. koppel | 64|6800 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers |
Vering achter | Swingarm, schroefveer,oliegevulde schokdemper, veervoorspanning instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 290 mm schijve |
Remmen achter | 240 mm schijf, ABS |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1,445 |
Lengte | 2,140 |
Breedte | 760 |
Hoogte | 1,090 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Glass Sparkle Black,Metallic Reflective Blue,Black / Dark Grey |
Beschrijving | De nieuwe Suzuki SV 650 maakt het rijplezier van een V-twin bereikbaarder dan ooit. Dankzij de compacte afmetingen en het lage gewicht is de populaire allrounder gemakkelijk te besturen. Bovendien is de SV 650 krachtiger en zuiniger dan al zijn concurrenten. Slimme systemen als Easy Start en Low RPM Assist zorgen ervoor dat de bestuurder zich volledig kan focussen op wat belangrijk is: genieten van het motorrijden. Voor het A2-rijbewijs is de Suzuki SV 650 kosteloos leverbaar als 35 kW-uitvoering. |
Welkom bij MOTOSHOP MARGRATEN.
Motoshop Margraten is al jaren een vertrouwd adres voor alles wat motorrijden tot een waar genoegen maakt.
Wij heten U van harte welkom in onze zaak John en Tom en het Motoshop team
 | Margraten, Limburg |
 | 043-4502451 |
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken