Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie Suzuki GSXR 1000 K5
- Lucky Strike kleuren
- Rood Geannodiseerde voorvork
- Supergave machine
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73,4|59 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 12,5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 178|190|12.000 |
Max. koppel | 120|8.400 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | > 285 |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 120 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 130 mm |
Remmen voor | dubbele 310 schijf, radiale vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR 17 |
Wielbasis | 1.410 |
Lengte | 2.045 |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1.135 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 166 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Deze GSX-R 1000 werd in 2005 geintroduceerd op de Intermot in Munchen. Met zijn 178 pk is werd het de nieuwe maatstaf in de super sportieve klasse. Opvallende details is de korte, afwijkende uitlaat en het strakke, nieuw vormgegeven buddy seat. leverbare kleuren zwart/geel, blauw/wit en grijs/zwart. |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken