Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 600 S BANDIT - 1998

Garantie: Ja
33000 Km
Zwart
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SUZUKI GSF 600 S BANDIT van bouwjaar 1998

- Nette motor 
- BOS sportuitlaat
- Schijnwerpers
- Stalen remleidingen 
- Valbescherming 
- Fabri smoke windscherm 

! Nette en goed rijdende Suzuki Bandit 600cc ! 

  • Bereikbaar op mobiel nummer 06-11729083
  • Wij berekenen geen afleveringskosten dus absoluut geen verrassingen achteraf.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering !





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Alfamotors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion