Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 750 - 1977

Garantie: Nee
1 Km
GRIJS METALLIC
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal sleutels: 2
Referentienummer: 67

Prachtige oldtimer Suzuki GS 750 omgebouwd tot caferacer en rondom voor een vermogen voorzien van high-tech onderdelen.

De motor word voor aflevering in onze motorwerkplaats gecontroleerd en rijklaar gemaakt. U krijgt hem dus ook technisch helemaal oke. Wilt u nog meer zekerheid en nog langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een flinke onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 595

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al bijna 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2025 Motoroccasion