Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 450 E - 1988

25126 Km
Rood
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze motor staat al langere tijd stil hij moet eens netjes gepoetst worden. mooie restauratie project of basis voor een caferacer project
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Draad" betekent: Afkorting voor schroefdraad. Aan motorfietsen is altijd heel wat afgesleuteld. Bij het in- en uit elkaar schroeven wil de schroefdraad van bouten, moeren en draadeinden wel eens beschadigen. Een inwendige schroefdraad kan met een helicoil worden vervangen. Uitwendige schroefdraden kunnen met draadvijlen of snijsets worden opgekalefaterd. Op Europese en Japanse motorfietsen wordt metrische schroefdraad aangetroffen. Amerikaanse machines worden met American Unified ScrewThread gemonteerd, waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen fijne spoed (winding) (UNF ) en grove spoed (coarse, UNC ) . Op Engelse motorfietsen worden weer andere varianten schroefdraad gebruikt: BSF ., British Standard Fine: een schroefdraad die zich qua grofheid bevindt tussen het eveneens Britse Cycle en Whitworth. Whitworth wordt door menig bezitter van een Engelse motorfiets vervloekt, omdat deze zeer fijne draad makkelijk te beschadigen is door scheef indraaien of te hard vastdraaien.
© 2000 - 2025 Motoroccasion