Nieuwsbrief:

SUZUKI  BANDIT 650 S - 2011

Garantie: Nee
35730 Km
Metalic Blauw
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
suzuki - bandit-650-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette Suzuki Gsf 650 Bandit
Bouwjaar 2011
Km stand 35730
Kenteken 60-mp-hb
Donker getint windscherm
Banden zeer goed
Ketting en tandwielen zeer goed
Mivv sportuitlaat
Deze motor staat startklaar. 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Hofland Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion