Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki AN400 BURGMAN.
Bouwjaar 2006.
41dkm gelopen.
Loopt en rijdt goed.
Prima staat.
Inruil mogelijk.
- VOF NINEMOTORS.
Kijk voor meer motorfietsen op de website.
Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
www.ninemotors.nl
nimot@quicknet.nl
Westerboekelweg 11H
1718MJ Hoogwoud
0644728865
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt ééncilinder |
Boring x slag | 83,0 mm x 83,0 mm |
Cilinder inhoud | 385 cc |
Comp. verhouding | 10,2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 32 pk / 23,5 kW bij 7.500 tpm |
Max. koppel | 32 Nm bij 6.000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | automatisch |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 150 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | telescopische voorvork, veerweg 100 mm |
Vering achter | instelbare monoshock, veerweg 100 mm |
Remmen voor | enkele 260 mm schijf |
Remmen achter | enkele 210 mm schijf |
Voorband | 110/90-13 |
Achterband | 130/70-13 |
Wielbasis | 1.590 mm |
Lengte | 2.260 mm |
Breedte | 765 mm |
Hoogte | 1.365 mm |
Zithoogte | 695 mm |
Drooggewicht | 184 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Burgman 400 beschikt over een volautomatische transmissie, een royale bagageruimte onder het zadel, sportieve velgen en brandstofinjectie!. Ook leverbaar als S type met een lagere ruit, witte tellers, verchroomd stuur witte richtingaanwijzer, aluminium achterspoiler en zwarte wielen. Leverbare kleur zilver. |
 | Hoogwoud, Noord-Holland |
 | 06-44728865 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - In Mandello del Lario richtten op 15 maart 1920 Carlo Guzzi, technische genie en ontwerper, en zijn vriend Giorgio Parodi, de zoon van Emanuele, de -Societa Anonima Moto Guzzi- op. En zo werd een van de beroemdste motorfietsmerken geboren.
Carlo Guzzi en Giorgio Parodi waren een paar jaar daarvoor werkzaam bij de luchtmacht en samen met motorfietscoureur Giovanni Ravelli tot de ontdekking gekomen dat ze allen een brandende hartstocht voor de motorfiets hadden. In tegenstelling tot bijna alle andere constructeurs die in die jaren constant streefden naar betere prestaties was men bij Moto Guzzi gefocust op het feit dat elke component van de motorfiets het vooral moest hebben van de functionaliteit en betrouwbaarheid.
Dit word al direct zichtbaar in het eerste prototype. Radicaal verschillend van andere motoren in zijn motorconfiguratie en framebouw. Een filosofie die Moto Guzzi door haar meer dan tachtig jarig leven nog steeds nastreeft.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van