Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 200 BURGMAN - 2019

Garantie: Ja
7950 Km
GREY
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Suzuki Burgman 200 - 2019

Slechts 7.950 km Zeer nette Suzuki Burgman 200 uit 2019 met slechts 7.950 km op de teller. Perfect onderhouden en in uitstekende staat!

Extra's inbegrepen:

• Hoogwindscherm
• Opzetruitje

Ideaal voor woon-werkverkeer of ontspannen toertochten. Een zeer betrouwbare scooter die bekendstaat om zijn gebruiksgemak en zuinige verbruik.

Vragen? Neem contact met ons op!


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion