Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SCRAM 411 - 2022

Garantie: Ja
3358 Km
.
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Koppel: 32 Nm
Afmetingen (LxB): 221 x 84 cm
Tankinhoud: 15 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Aantal eigenaren: 1
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Origineel NL dealer geleverd, van eerste eigenaar afkomstig Scram met slechts 3358 KM. Voorzien van Handkappen en Koplamp cover.

Ready, Set, SCRAM!

De nieuwe slogan voor deze Royal Enfield Scram 411! Dit betreft een model op basis van de Himalayan, maar dan 15 KG lichter en met een 18" inch voorwiel.
Staat garant voor een makkelijk te sturen motor. Deze 410 cc Monocilinder is een echte moderne Royal Enfield voorzien van o.a. Injectie, ABS Tom Tom Tripper navigatie.

De Royal Enfield Scram word geleverd inclusief 12 maand garantie

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED achterlichten, navigatiesysteem




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Duo Glide" betekent: Fabrieksnaam voor het model dat Harley-Davidson uitbracht in 1958. De naam dankt deze 1200CCv-twin kopklepmotorfiets aan het feit dat voor het eerst niet alleen een hydraulische voorvork, maar tevens hydraulische achterschokbreking werd toegepast. De achtervering bestond uit een scharnierende achterbrug of swingarm met twee telescopische achterschokbrekers. Het was het moment dat Harley-Davidson brak met het stijve of hardtail frame, dat geen achtervering had. De Duo Glide werd in 1965 opgevolgd door de Electra Glide.
© 2000 - 2025 Motoroccasion