Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  INTERCEPTOR 650 - 2023

Garantie: Ja
2077 Km
.
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Koppel: 52 Nm
Afmetingen (LxB): 212 x 79 cm
Tankinhoud: 14 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Aantal eigenaren: 1
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Super nette en in geheel originele staat verkerende Royal Enfield Interceptor 650.
Wij hebben deze (in de chique kleur "Canyon Red" uitgevoerde) Interceptor in 2023 nieuw geleverd.
Nu, bijna 1,5 jaar later met iets meer dan 2.000 km kunnen wij deze modern rijdende (semi) klassieker weer aanbieden.

Wij leveren deze motorfiets af met origineel boekje, twee sleutels, fabrieksgarantie en (jaarlijkse) afleverbeurt.
Kortom en net ingereden motorfiets met weinig kilometers en fabrieksgarantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, middenstandaard




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion