Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  INTERCEPTOR 650 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BAKER EXPRESS
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Easy got Back en dat zal veel echte liefhebbers als muziek in de oren klinken. De essentie van het klassieke motorrijden. Bochten, strak asfalt en zelfs de binnenstad is voor de Interceptor één grote speeltuin. Of je nu een beginnend of ervaren rijder bent, deze Royal Enfield zal geen moment vervelen. Zijn sportieve en toch ontspannen zithouding, eenvoudige bediening en levendige krachtbron zorgen voor een beleving die zijn weerga niet kent. De olie luchtgekoelde 648cc parallel twin ,47pk, 52Nm hangt in een door Harris Performance ontworpen frame en de Interceptor rolt op 18 inch gespaakte wielen. Uiteraard is Interceptor voorzien van een 2-kanaals ABS, brandstofinjectie en heeft men de beschikking over een versnellingsbak.

Het Verhaal:

Het markeert de terugkeer van één van Royal Enfield’s meest geliefde klassieke motoren. Uit een tijd waarin het alleen maar ging om de Californische zon en het ‘rijden’ op de golven en branding, de nieuwe Interceptor heeft nog steeds alle charme die er ooit een legende van maakte. Hier is het verhaal van zijn comeback.

Neem plaats en relax! De Interceptor straalt één en al veelzijdigheid en ontspanning uit door zijn rechtop zithouding. Het rijwielgedeelte is ontwikkeld voor een nauwkeurige en directe bediening en stuurt daardoor licht en wendbaar. De lichtmetalen wielen helpen het onafgeveerde gewicht te verlagen, wat het rijgedrag ten goede komt. In combinatie met de 18 inch wielen, slimme afmetingen en de vering is elke rit een soepele en wendbare rit.

Hoewel de krachtbron klassiek oogt en klinkt is het Royal Enfield’s meest vooruitstrevende motor ooit. Kenmerkend door de elegante look met minder onderdelen, minder gewicht, eenvoudiger onderhoud maar vooral ook schoner en zuiniger.

Ook geschikt voor het A2 rijbewijs.

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion