Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

ROYAL ENFIELD  INTERCEPTOR 650 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Mark II
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Royal Enfield Interceptor

De Royal Enfield Interceptor markeert de terugkeer van één van de meest geliefde klassieke motorfietsen van Royal Enfield. De Interceptor behoudt elk stukje charme en is afkomstig uit een tijd waarin alles zo goed was.

Leun achterover, adem in en laat u gaan met deze Royal Enfield. De Interceptor straalt een veelzijdige, relaxte houding uit. De ophanging is ontwikkeld voor nauwkeurig en onmiddellijk gebruik terwijl u behendig en licht blijft zitten. Het is plezier onder uw controle.

De Interceptor is aangedreven door de met lucht gekoelde olie-achtige parallel 650 Twin. Hij is geïnspireerd van de jaren ’60 met een 7-inch koplamp, dubbele klok aan de voorzijde en een gewatteerde tweezit. De smalle traanbak heeft een klassiek insigne en is afgewerkt met een Monza-achtige tankdop. Een dual cradle frame met een achterlus vormt de kern, door middel van een knik naar de originele Interceptor.

  • GEBR. VAN DOORN MOTOREN.

    Authorized  ROYAL ENFIELD  Dealer

    De Royal Enfield Store van Nederland ruime voorraad en demo's.

    Onze Motoren worden standaard geleverd met 10 dagen
    Gratis Verzekering.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebroeders Van Doorn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MONET-GOYON
© 2000 - 2024 Motoroccasion