Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HNTR 350 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
REBEL BLACK
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Loop naar de Hunter 350 en je zult meteen op deze leuke, tactiele motorfiets willen
springen waarop old skool gepaard gaat met eigentijdse vibes. Start hem, en je
wordt begroet door een aantrekkelijke grom dat verandert in een plezierige roffel
wanneer je wegrijdt. Slalom door drukke straten dankzij de compacte geometrie, de
soepele besturing en de betrouwbare remmen. Neem deze nieuwe roadster mee
buiten de stad en hij glijdt soepel over rechte wegen, met zijn brede wielen en
tubeless banden. Stuur vervolgens over bochtige wegen en laat je zintuigen prikkelen
door het stevige, ultra responsieve frame en de 350cc motor met een overvloed aan
koppel.

Royal Enfield, wereldleider in het segment van de middelgrote (250cc-750cc)
motorfietsen, heeft vandaag de nieuwe Hunter 350 geintroduceerd, een dubbele
espresso op twee wielen in de motorwereld. De nieuwe Hunter 350 is ontwikkeld en
ontworpen om door drukke steden te manoeuvreren. De vernieuwde roadster met het
typische Royal Enfield-karakter heeft een vorm gekregen met een stijlvolle, compacte
maar toch krachtige geometrie. En dus rijd je met hetzelfde gemak door het drukke
stadsverkeer maar ook op rustigere wegen en in buitengebieden.

Gezien de verschuiving in de motorwereld, die van een ingewikkelde en complexe
benadering overgaat naar een functionele en simplistische aanpak waar
vindingrijkheid in het ontwerp en zelfexpressie hoog in het vaandel staan, heeft Royal
Enfield zichzelf tot doel gesteld een stadsmotorfiets te bouwen die perfect past in de
coolste buurten van de wereld van Mumbai tot Bangkok en van New York tot
Amsterdam. Een motorfiets die verfrissend nieuw, maar tegelijkertijd cool is vanwege
zijn old skool karakter, en niets verloren heeft van het kenmerkende DNA van Royal
Enfield. Hoewel het enige tijd kostte om hem te uit te werken, is de Hunter 350 de
perfecte mix geworden een ongelofelijk plezierige, krachtige motorfiets in retro-
metro stijl, die alle sensaties van het pure motorrijden bevat en deze presenteert met
een stijlvolle, stadsvriendelijke dosis opwinding.

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion