Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 650 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Shotgun 650 past niet in een standaardcategorie. Dankzij het modulaire ontwerp kan hij moeiteloos schakelen tussen drie modi: van eenpersoons- naar tweepersoons en tourer mét bagage. Elk van de vier unieke kleurstellingen is geïnspireerd op de cultuur van customisation en biedt een canvas voor zelfexpressie voor bouwers en beginners.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Middenbok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion