Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2025

Nieuw
Chrome Rood
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De compleet nieuwe Royal Enfield Classic, herontdekken van puur motorrijden.

Een merk en type motorfiets met een zeer rijke historie die blijft voortgaan met de tijd.
De onmiskenbare vormgeving en geluid laten direct zien en horen dat het om een Royal Enfield 1 cilinder gaat. Een tijdloos model wat blijft en blijft, en niet meer is weg te denken onder motorrijders over de hele wereld! Sierlijke ronde spatborden, druppelvormige tank, klassieke koplamp, tijdloze vorm van de carterdeksel, prachtige kleurstellingen en het heerlijke 1 cilinder geluid.

Een nieuw sterk dubbelwiegframe zorgt voor stabiliteit. Een verbeterd breed zadel zorgt voor ruim comfort en de juiste houding. Een breed stuur met brede banden zorgt voor moeiteloze wendbaarheid en veiligheid. De speciaal ontworpen balans as zorgt voor een heerlijk zijdezacht motorkarakter. De zeer licht bediende koppeling en de perfect afgestelde brandstofinjectie zorgt voor een verfijnde rijervaring. Daarnaast is de kunst bij de Classic om niks weg te werken, maar pure techniek in het zicht!

Tijdloos betekend niet stilstaan, dus de Classic gaat mee met de tijd. Een dashboard met de nodige informatie met een analoge snelheidsmeter is geplaatst op de juiste plek. Standaard voorzien van een USB-poort op het stuur om mogelijke accessoires die op het stuur geplaatst gaan worden op te laden. Het 2-kanaals ABS werkt subliem en zorgt voor vertrouwen tijdens het remmen.

De Royal Enfield Classic 350 is leverbaar in 9 kleuren

Beschikbare kleuren:

Halcyon Black ( € 6.549,-)

Halcyon Green ( € 6.549,-)

Dark Gynmetal Grey (spaakwielen) ( € 6.699,-)

Dark Stealth Black (spaakwielen) ( €6.699,-)

Chrome Red ( € 6.799,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Classic 350
Kleur Rood
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.499,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.799,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion