Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
HALCYON BLACK
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
UITVOORRAAD LEVERBAAR DE ROYAL ENFIELD CLASSIC 350 ABS HALCYON ZWART!!!! NU RIJKLAAR INCLUSIES 3 JAAR GARANTIE EN RSA DOOR HEEL EUROPA VOOR MAAR € 6449,-!!!

De nieuwe Classic 350 geeft vorm aan de tradities en het vakmanschap uit vervlogen tijden, met een compleet nieuwe motor op het vertrouwde J-platform. De lucht-olie gekoelde 1- cilinder 4-takt 349cc motorblok met een vermogen van 20,2pk bij 6.100tpm en 27Nm koppel bij 4.000tpm zorgt voor de unieke Royal Enfield ‘hartslag’. Met een balans as voor een zijdezachte loop door het hele toerengebied, een licht te bedienen koppeling en de optimaal geprogrammeerde benzine-injectie voor de soepelste en meest geraffineerde rijervaring.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion