Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

REWACO  RF1 GT Automaat - 2023

Garantie: Ja
10 Km
TITAN / GOUD / METALLIC
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Te Koop Rewaco Trike
Type : RF-1 Pur 3 Gt Touring
Bouwjaar : 06 - 2023
Kmstand : 10
Motorinhoud : 1500 Cc
7 Versnellingen Automaat
Kleur : Titan / Goud / Metallic
A.P..K T/m 2026


- Band Voor : 200/50/R17 Op Star Velg
- ?Banden Achter : 295/35/R18 Op Star Velgen
- R.V.S Zijbeschermbeugel
- Zijkoffers Met Armsteunen
- R.V.S Sissybar Duorijder
- R.V.S Verstelbare Rem pedaal
- R.V.S Verstelbare Voetsteunen Voor Duo Passagier
- Spoiler : Kleur : Zilver
- Koffer + Neksteun + Kussen?
- Kleur Zitjes : Zwart / Grijs
- Afsluitbare Tankdop
- Sportline Voorvork
- Chrome Spiegels
- Chrome Handvatten
- Snelgas
- Chrome Elektronische Km + Toerenteller Cockpit
- 6 x Koplampeset
- Sportline Uitlaat
- Style H.D. Stuur
- Windscherm
- Geluidsysteem
- 2 Jaar Fabrieksgarantie
- Touring Kuip
- Afneembare Beenbeschermer
- Comfort Pakket
- 7 Speed Automaat Power - Punch
- A.B.S??
- One Key Systeem
- Cruise Control
- Instelbare Veren < Performance
- Stoelverwarming
- Rewaco ST- LT GT Touring Comfort Trike
- Automaat
- Mitshubishi 1500 - 110 PK
- R Edition Remmen
- A Uitrij Camera
- Touring Sound Systeem
- Prijs 56.858,-
- 2 Jaar Fabrieksgarantie


?
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Windscherm, Zetelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion