Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 HPE SPORT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje/ Wit/ Grijs/ Zwart
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Pure technologie in een sportief jasje

De nieuwste innovaties van de MP3-modellen gecombineerd in een nog dynamischer en sportiever design. Het assertieve uiterlijk van de MP3 400 hpe Sport wordt geaccentueerd door speciale kleurenschema's. De rijervaring is nog verder verbeterd door Piaggio MIA als standaarduitrusting op te nemen: het multimediaplatform dat het voertuig verbindt met de smartphone, voor een optimaal beheer van oproepen, berichten en muziek.

Ruimte voor comfort

Het uiterlijk van de Piaggio MP3 is vernieuwd, geïnspireerd door de laatste trends in autodesign, met sterke, elegante lijnen die benadrukt worden door de volledige LED-verlichting. De voorkant is nu breder en biedt meer bescherming, evenals het zadel, dat ruimer is voor bestuurder en passagier. De rijpositie is daardoor meer ontspannen en ideaal voor een betere beheersing van het voertuig, zelfs in de meest hectische situaties.

Geperfectioneerde motoren

Een 400 cc hpe Euro 5 motor vormt het hart van de nieuwe Piaggio MP3 serie. De motor is volledig opnieuw ontworpen om de prestaties te verhogen, trillingen te verminderen en het brandstofverbruik nog efficiënter te beheren.

Rijden is een waar genoegen

Piaggio heeft de meest recente innovaties samengebracht om de ultieme rijervaring te creëren: een keyless-systeem voor een snelle en gemakkelijke start, opbergvak in het instrumentenbord met USB-poort, een grote opbergruimte onder het zadel met handige verlichting en een 7" TFT-kleurendisplay, het grootste in het segment van driewielscooters.

 

  • WIJ ZIJN BIJTANKEN VAN DINSDAG 05-08 TOT EN MET MAANDAG 18-08  dinsdag 19-08 staan wij graag weer voor klaar!

    Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief garantie, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, Automaat, Cruisecontrol, Middenbok, opbergruimte, USB lader




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion