Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS 400 RXR - 2018

Garantie: Ja
12530 Km
Matt Black
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette en complete Peugeot Metropolis RX-R.
Deze Metropolis is van 2018 en heeft slechts 12.530km op de teller.

Deze motorfiets is voorzien van de volgende accessoires;
- Handvatverwarming
- Garmin houder
- Peugeot topkoffer
- Opzet ruit
  • Gespreid betalen via NU Motorrijden is bij ons mogelijk!
  • _____________________________________________________________________________________________

    Kijk voor deze motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.

    Zuurbier Motoren en Scooters is onder andere officieel dealer van CFMOTO, Sherco, Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, en Yadea. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan nieuwe en gebruikte motorfietsen en scooters.

    Wij bezorgen door het hele land!

    _____________________________________________________________________________________________

    Zuurbier Motoren en Scooters
    Dorpsstraat 20
    5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
    Tel: 0418-561791
    WhatsApp: 06-51725353 (geen telefoon)
    Mail: info@zuurbiermotoren.nl


    _____________________________________________________________________________________________

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09:00 tot 18:00
    Woensdag: 09:00 tot 18:00
    Donderdag: 09:00 tot 18:00
    Vrijdag: 09:00 tot 20:00
    Zaterdag: 09:00 tot 16:00
    Zondag: gesloten




     
     
     

Opties en Accessoires:
Garmin navigatiehouder, Handvatverwarming, Opzet ruit, Topkoffer, Varioscreen




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Zuurbier Motoren Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion