Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  RIVALE 800 - 2016

Garantie: Nee
13414 Km
Zwart
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een zeer Mooie , Unieke en Origineel Nederlands geleverde MV Agusta Rivale !!

Zeer lage KM stand ( 13,414 km )  en van een liefhebber geweest !!!

Nooit ergens op bespaart ! ( rekening van groot onderhoud ter inzage aanwezig ) 

Alle slijtage delen nog meer dan prima! 

QD uitlaat ! Mega 3 cilinder sound 

Quickshifter ! Verschillende Rijdmodus

Van liefhebber voor de Liefhebber die iets unieks zoekt! 

 
  • Alle slijtagedelen in  goede staat, aankomend seizoen geen omkijken naar onderhoud.
    Motor staat rijklaar en wordt geleverd inclusief 3 maanden garantie. Opstappen en rijden maar!

    Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ? BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze motor naar wens af te leveren. 


    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op  afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

    Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)

    Met vriendelijke motorgroet,

    Roberto Lijkendijk

    Roberto Motoren
    Pascalstraat 11 
    7903BJ Hoogeveen
    0628435195
    info@robertomotoren.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gooseneck" betekent: Balhoofd dat zodanig is veranderd dat de voorvork meer onderuit/naar voren komt te staan. De balhoofdpijp wordt voor het frame uit gezet door een verlengstuk in de vorm van een ganzenek (gooseneck). Chopper-bouwers kiezen soms voor deze constructie. Door de hiermee gepaard gaande verlenging van de wielbasis, ontstaat een indirecte manier van sturen in bochten die niet iedereen als even prettig ervaart. Deze eigenschap wreekt zich het minst wanneer zoveel mogelijk lange rechte stukken worden afgelegd. Een gooseneck is ook de als een ganzenek gevormde bevestigingsstang tussen motor en zijspanbak. Gooseneck is tevens een bekende bocht in het circuit op het Isle of Man.
© 2000 - 2025 Motoroccasion