Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 800 DRAGSTER RR - 2021

Garantie: Ja
7958 Km
WHITE/GREEN
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 RR EAS ABS van 2021 met slechts 7958km. Wij leverde deze motor nieuw af aan eerste eigenaar.

BTW-motorfiets. Met complete onderhoud historie, verkeert in absolute NIEUWstaat.

Manikaal onderhouden, geheel historie bij ons gekend.

Voorzien van:
- MV Agusta race uitlaat, 3 way black ceramic silencer (tegen meerprijs)
- SCS, Smart Clutch System
- EAS, Electronic Assistance Shifting, Quick shifter up en down
- RR uitvoering dus vol instelbare vering
- Zwarte onderpoten vering
- Zwart motorblok met 140pk
- Vier standen rijmodi
- Acht standen instelbare Traction Control
- Geavanceerde kleur samenstelling met Wit parelmoer, en groengele accenten
- MV Agusta 
- Dubbele sleutels, aflevermap, boordgereedschap set

Gespreide betaling mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion