Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE 650 ABS SPOKE - 2025

€ 7.999,- € 8.699,-
Garantie: Ja
Nieuw
Grijs
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • MOTO MORINI X-CAPE
    De X-Cape is Moto Morini's eerste Adventure motor. Geheel in Italiaanse stijl; een veelzijdig, comfortabel en plezierig 650cc motorblok, gecombineerd met een futuristische en oogverblindend design.

    SPECIFICATIES:
    * Vloeistof gekoelde 2-cilinder.
    * 4-takt 650cc motorblok
    * 60pk bij 8.250tpm
    * 56Nm koppel bij 7.000tpm
    * Brembo remmen
    * Volledig instelbare Marzocchi voorvork Compressie en rembound
    * Velgen Aluminium 19 inch voor- en 17 inch achter
    * Pirelli Scorpion banden
    * Instelbare windscherm
    * 7 inch TFT dashboard

    Deze samenstelling zorgt voor een zeer veelzijdige en betrouwbare motorfiets. en dragen bij aan het avontuurlijke karakter. Wendbaar en beheersbaar voor zowel lange avontuurlijke reizen als het drukke stadsverkeer. Bochtige bergwegen of onverharde paden: niets is te gek voor de nieuwe Moto Morini X-cape

    Leverbaar in Passione red, Carrara white, en Anthracite Met gietvelegen vanaf € 8299,00 , de Spaak versie kost € 8799,00 en de Red pasion Gold wheel editie € 9699,00 rijklaar

  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
7" groot tft scherm met blutooth connectiviteit, 18 liter benzine tank, 19" tubeless voorband, 36 maanden garantie, 60 hp 649cc parralel twin, 649 cc parallelle tweecilinder motor 60 pk, A2 mogelijk, Bandenspanning sensoren, Beschikbaar in smoky anthracite, passion red, carrera white & ebony black, Bluetooth connectiviteit, Brembo abs, Droog gewicht 213 kg, Dubbel usb oplader, Gespaakte wielen, Gratis bezorging door heel nederland!, Led-verlichting, Leverbaar als a2, Marzocchi vering volledig instelbaar, Navigatie met motofun app & bluetooth, Registratiekosten nieuwe motorfiets € 75,00, Rvs remleiding, Schakelbare abs, Verstelbare voorruit, Zadel hoogte 820 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion