Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
mooie moto morini seiemezzo scrambler!
- BTW motor
- luxe tft scherm
- brembo remmen
- led lichten
- spaakwielen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Parallel Twin cilinder 4 kleppen |
Boring x slag | 83|60 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | 4 Kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 60||8250 |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | 170 |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde telehydraulische vork Ø 50 mm, veerweg: 175 mm |
Vering achter | |
Remmen voor | 2 schijven Ø 298 mm, 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | |
Voorband | 110 / 80 - 19 |
Achterband | |
Wielbasis | 1470 |
Lengte | 2190 |
Breedte | 905 |
Hoogte | 1390 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | Navy Green, Night Black en Blue Storm |
Beschrijving | De SCR en de STR Seiemmezzo (Italiaans voor zesenhalf) verschillen technisch niet veel van elkaar, maar zijn qua uiterlijk toch verschillend genoeg om zich duidelijk te onderscheiden. Naast alle verschillende designelementen en een hoger stuur voor de SCR, is die laatste uitgerust met spaakwielen. De STR heeft als aluminium velgen, bij beide modellen in de maten 18 inch vooraan en 17 achteraan. Op de ‘modieuze straatmotor’ SCR zijn deze voorzien van Pirelli MT60RS allroadbanden, voor de STR zijn dat Angel GT straatbanden. Qua uitrusting hebben beide motoren een TFT-kleurenscherm van 5 inch, dat met verlichte knoppen op het stuur bediend wordt. Die regelen ook een Bluetooth-koppeling voor een mobiele telefoon en twee helmcommunicatiesystemen. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van