Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Transversale 90 ° V ‐ twin, twee kleppen per cilinder (titaniuminlaat). |
Boring x slag | 84|77 |
Cilinder inhoud | 853 |
Comp. verhouding | 10.5: 1 |
Kleppen | 2 kleppen met lichtmetalen stoters en tuimelaars per cilinder |
Brandstof toevoer | Brandstofsysteem Elektronische injectie; Ø 52 mm enkele gasklephuis. |
Ontsteking | |
Vermogen | 80 |59|7.750 |
Max. koppel | 80|5.000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 l (5 reserve). |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | dubbel wiegframe van ALS-staal met uitneembare elementen. |
Vering voor | Ondersteboven hydraulische telescopische vork Ø 41 mm, met instelbare verlenging en veervoorspanning. |
Vering achter | Achterbrug Dubbelzijdig met zijdelingse monoschokdemper, verstelbaar verlenging en veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele roestvrijstalen zwevende schijf Ø 320 mm, radiale Brembo-remklauwen met 4 tegenovergestelde zuigers. |
Remmen achter | 58/5000 Roestvrij stalen schijf Ø 260 mm, zwevende 2 zuigers remklauw |
Voorband | 110/80. |
Achterband | 150/70. |
Wielbasis | 1530 |
Lengte | 2240 |
Breedte | 950 |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 208 |
Leverbare kleuren | Grigio Grigna |
Beschrijving | De ingetogen en stedelijke Moto Guzzi V85 Strada is perfect voor dagelijkse ritten naar het werk of om erop uit te gaan. Dit is een Moto Guzzi met een stijl die zijn lichtgewicht structuur en geweldige rijgedrag benadrukt, wat betekent dat de V85 Strada altijd klaar staat voor welke rit dan ook. |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 | Bodegraven, Zuid-Holland |
 | 0172-650005 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken