Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 4V - 2008

Garantie: Ja
57762 Km
NERO
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2008
Garantie: TLM'S G3 Garantie

Een zeer nette en rijk uitgeruste
Stelvio van de eerste serie. Deze
motor heeft als extra's o.a. een
kofferset, topkoffer, valbeugelset,
handkappen, handvat verwarming en
mistlampen aan boord. Vanzelfsprekend
voorzien van de laatste
nokkenasmodificatie! Wordt geheel
rijklaar verkocht inclusief 3 maanden
garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion