Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 1000 SPECIAL - 2002

Garantie: Ja
47099 Km
Zwart
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi California 1000 Special

Bouwjaar 2002

km stand 47099

Origineel in nederland geleverde motor

helemaal origineel en in prachtige conditie
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1999 - De naam "Urban Mobility Vehicle" dekte de lading van de overdekte scooter BMW C1 volledig. Het voertuig mocht in vrijwel heel Europa zonder helm bestuurd worden en was bedoeld voor automobilisten die de dagelijkse files en het drukke stadsverkeer wilden omzeilen. Er kwamen twee types: de 125 cc en de 200 cc, waarvan ook nog verschillende uitvoeringen bestonden. Wie zijn BMW C1 helemaal wilde aankleden had zelfs een Discman en een GSMhouder aan boord. Desondanks werd het geen succes en de serie verdween in 2003.
© 2000 - 2025 Motoroccasion