Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1100 SPORT - 1995

Garantie: Ja
58271 Km
Zilver
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Moto Guzzi 1100 Sport
Bouwjaar: 1995
Tellerstand: 58.271km
Helaas is de motor een keertje op zn kant gevallen en heeft daardoor wat schade aan de linkerkant
Verder een nette motor
Gave BOS dempers (dB killers aanwezig)
Inruil is mogelijk

 



  • MotorCentrum Groningen
    Ulgersmaweg 137
    9731 BR Groningen
    050 206 9190

    Wij zijn geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

    Kijk op onze website voor meer occasions

    Ook voor onderhoud en reparatie ben je bij ons aan het goede adres. We doen onderhoud aan bijna alle merken motoren. Bel vrijblijvend voor informatie en/of een afspraak!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorCentrum Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2025 Motoroccasion