Nieuwsbrief:

MASH  X-RIDE 650 TRAIL - 2024

Nieuw
Wit
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Jarenlang hebben de 500cc en 600cc Trails de motorfietsmarkt grotendeels bepaald. Sindsdien zijn deze hardcore Trails geëvolueerd tot zwaardere, krachtigere, technologische, dure crossover- of SUV-motorfietsen, die onverbiddelijk afstand nemen van de oorspronkelijke filosofie van een eenvoudige, zuinige motorfiets die voor iedereen toegankelijk is.

Terug naar de roots, introduceert Mash een nieuwe 650cc Trail: De X-Ride 650 18/21

Uiteraard is hij net als zijn voorouders uitgerust met een lucht/olie gekoelde “bigmono”. Deze moderne en trillingsvrije 644cc-motor met dry-sump carter heeft 4 radiale kleppen en levert 40 pk. Ontwikkeld door MASH volgens specificaties, is hij ingebouwd in een gloednieuw chassis en nieuwe exclusieve “Fast Ace” vering. De instellingen zijn gemaakt om de meest optimale verhouding tussen prestaties en comfort te bieden, zowel op de weg als in het terrein.

Enkele van de technische kenmerken:

  • USB aansluiting
  • 43mm “Fast Ace” voorvork met instelbare rebound en compressie
  • Nieuwe versterkte aluminium achterbrug met lintsysteem voor een betere progressiviteit
  • Nieuwe “off road” uitlaatlijn voor gewichtsbesparing
  • Gemengde profielbanden met GOUD geanodiseerde aluminium velgen
  • Nieuw voorspatbord
  • Origineel bagagerek achteraan

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Mash
Model X-Ride 650 Trail
Kleur Wit
Segment Retro
Cilinderinhoud 647 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€6.799,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€6.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2024 Motoroccasion