Nieuwsbrief:

MASH  X-RIDE 125 - 2024

Nieuw
Zwart en Wit
mash - x-ride-125
mash - x-ride-125
mash - x-ride-125
mash - x-ride-125
mash - x-ride-125
mash - x-ride-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Nog nooit was er zo’n fraaie 125cc classic look off-road motorfiets dan de nieuwe X-Ride 125. Klassiek qua looks maar modern qua techniek. Net als de Black Seven 125 is ook de X-Ride 125 voorzien van een vloeistofgekoelde 1-cilinder. Stiller, krachtiger maar ook zuiniger dankzij de nieuwe krachtbron. Uiteraard Euro 5 en voorzien van een modern ABS remsysteem zodat je altijd op tijd stilstaat in elke situatie. Voorzien van fraaie gouden velgen, LED dagrijverlichting voor en LED achter. Ook de fraaie richtingaanwijzers zijn voorzien van LED. Geschikt voor A1 rijbewijs.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Mash
Model X-ride 125
Kleur Zwart
Segment Retro
Cilinderinhoud 124 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 4.299,-
Prijs inclusief € 199,00 kosten rijklaar:
€ 4.499,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VOGE
© 2000 - 2024 Motoroccasion