Nieuwsbrief:

MAGNI  SFIDA 1000 4V - 1994

Garantie: Ja
46531 Km
ROOD
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer) biedt aan:

Zeldzaam, voor verzamelaars!!!

Magni Sfida 1000 Arturo uit 1994 met slechts 46531km met historie gekend. 2 zitter. Prachtstaat motor. Origineel Nederlandse motor, geen import.

Bijzonder motorfiets uit de hand van Arturo Magni (voormalig motorsport chef bij MV Agusta in de jaren '60 en '70). Geweldig mooie Italiaanse retrolijnen in het design van deze motor in combinatie met het oersterke Moto Guzzi 1000cc luchtgekoelde 4kleps blok wat 81 Pk met 82,4 Nm levert. Droog gewicht 194 Kg. Compleet met dubbele sleutels.

We verkopen deze Magni voor onze klant/verzamelaar aan vaste prijs. Geen inruil mogelijk.

Gespreide betaling mogelijk, zakelijk of prive.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2024 Motoroccasion