Nieuwsbrief:

KYMCO  DT X360 - 2022

Garantie: Ja
8988 Km
Zwart
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
kymco - dt-x360
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Kymco DTX 360 E5 is afkomstig van de eerste eigenaar en in 2022 nieuw geleverd door Motoveda. Met slechts 8.988 km op de teller, 6 maanden garantie en een compleet accessoirespakket is dit een zeer complete en verzorgde motorscooter.

Uitgerust met een hoog Givi windscherm, accessoire bar, buddyseat stuurslot en handkappen is hij klaar voor zowel dagelijkse ritten als langere toertochten. De DTX 360 combineert een avontuurlijke uitstraling met het comfort en de betrouwbaarheid die je van Kymco mag verwachten.

Geïnteresseerd? Kom langs voor een proefrit en ontdek deze complete alleskunner zelf.
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM
© 2000 - 2025 Motoroccasion