Nieuwsbrief:

KTM  890 SMT - 2024

Garantie: Ja
5266 Km
Zwart Wit Oranje
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 890 SMT uit 2024 met 5.266 km

Deze KTM 890 SMT, geregistreerd op 5 april 2024, is een bijna nieuwe motor met slechts 5.266 km op de teller. Als NL-motor van de eerste eigenaar is hij nog steeds gedekt door fabrieksgarantie tot 5 april 2026. Deze motor biedt de perfecte combinatie van sportieve prestaties en touringcomfort, ideaal voor wie op zoek is naar dynamische ritten met moderne technologie.

Uitgerust met ABS, een boordcomputer, en LED-verlichting rondom, ben je verzekerd van veiligheid en zichtbaarheid in alle omstandigheden. De traction control en cruisecontrol bieden extra veiligheid en gemak tijdens langere ritten. Met zowel het RACE PACK als het TECH PACK, beschikt deze 890 SMT over geavanceerde rijhulpmiddelen en verfijnde elektronica die de rijervaring naar een hoger niveau tillen.

De motor is voorzien van een hoog windscherm voor betere windbescherming, maar het originele scherm wordt ook meegeleverd. Dankzij de Quickshifter up/down kun je soepel schakelen zonder koppeling, terwijl verschillende rijmodi en het MSR-systeem (Motor Slip Regulation) je volledige controle geven, ongeacht het terrein.

Online reviews prijzen de KTM 890 SMT om zijn indrukwekkende handling, krachtige motor, en de combinatie van sportieve capaciteiten met langeafstandscomfort. Rijders waarderen vooral de balans tussen dynamische prestaties en het gemak dat de moderne technologie biedt.

Met fabrieksgarantie en nog in bijna nieuwstaat, is deze KTM 890 SMT klaar voor vele kilometers avontuurlijk rijplezier.

  • Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
    .
  • .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.

    Disclaimer:
    De informatie in deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of tussentijdse wijzigingen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij adviseren geïnteresseerden altijd om zelf de gegevens te verifiëren en bij twijfel contact met ons op te nemen.


    .


Opties en Accessoires:
ABS Pro, Boordcomputer, Cruisecontrol, Hoger windscherm, LED Achterlicht, LED Dagrijverlichting, LED Knipperlichten, LED Koplamp, MSR, Quickshifter up/down, TFT Display, Rijmodi, TECH PACK, RACE PACK, Org. windscherm, 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion