Nieuwsbrief:

KTM  890 ADVENTURE - 2023

Garantie: Nee
3878 Km
ORANJE
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2020 - 2025
Koppel: 100 Nm
Tankinhoud: 20 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 3

KTM 890 Adventure 2023 – Pure power, klaar voor avontuur!
Met z’n krachtige 889cc blok, Tech Pack én Akrapovi?-uitlaat is deze KTM dé machine voor wie sportief wil touren én offroad wil knallen.

? Akrapovi?-uitlaat – rauw geluid & lager gewicht
? Tech Pack incl. Quickshifter+, Cruise Control & Rally Mode
? Tophandling, topvering, topfun

Klaar voor elke weg – of juist géén weg. Stap op en rij het avontuur tegemoet!

= Bedrijfsinformatie =

**LET OP** Gedurende periode van 12-07-2025 tot en met 24-07-2025 telefonisch niet bereikbaar, vanwege vakantie. Whatsapp bellen of appen, mailen, marktplaats berichten kan wel gewoon beantwoorden worden. Dank voor uw begrip.


Van Doorn Motors

- Wij leveren al onze motoren standaard met 10 dagen gratis verzekering!
- Financiering is mogelijk, mocht u meer informatie willen dan vernemen wij graag van u.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.
- 12 of 24 maanden garantie is eventueel mogelijk tegen meerprijs. Prijzen zijn afhankelijk van de motorinhoud.
- Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen. Zie onze website voor meer foto's in hoge resolutie.

Ontdek de wereld van Van Doorn Motors, waar vertrouwen, service en passie samenkomen voor een onvergetelijke motorervaring.


Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaatsysteem, Bobbins, Buddy seat, Cruisecontrol, Custom koppelingshendel, Koffer, Kofferrek, Led knipperlichten, LED Mistlampen, Navigatie, Navigatiesysteem, Quickshift +, Rally pack, Tech pack, USB Aansluiting, Valbeugels, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Gear indicator, Handkap vergroters, Handvat verwarming, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED Koplamp, LED koplampen, Motor bescherming onderzijde, Rij modi, Spaakwielen, Stoelverwarming, Stoelverwarming voorbereid, Verstelbaar windscherm, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Doorn Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion