Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10011
De 2025 KTM 85 SX is een topklasse crossmotor die jonge rijders in staat stelt om hun vaardigheden te ontwikkelen en zich voor te bereiden op de overstap naar de volwassen klasse. Met zijn geavanceerde technologieën en verbeterde prestaties biedt deze motor een uitstekende basis voor succes op de baan. Motor kan naar wens worden afgeleverd met custom made stickerset.
KTM SX85 19/16 (grote wielen) 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1- cilinder 2 takt |
Boring x slag | 84|48 |
Cilinder inhoud | 84.9 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, lamellenkoppeling, Formula hydraulica |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, 1/2 x 5/16 |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 52 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Centraal-buizen frame met dubbele-cradle |
Vering voor | WP upside-down Ø 43 mm |
Vering achter | WP PDS Monoshock schokdemper |
Remmen voor | 240 mm schijfrem |
Remmen achter | 210 mm schijfrem |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1290 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 890 |
Drooggewicht | 68 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Bij Motorcentrum Urk leggen we een sterke nadruk op kwaliteit; het is de kern van alles wat we doen. Ons team is volledig toegewijd aan het leveren van uitmuntende service en ondersteuning aan onze klanten. Of u nu op zoek bent naar deskundig advies of naar de beste producten op de markt, u kunt erop vertrouwen dat wij altijd voor u klaarstaan.
 | Urk, Flevoland |
 | 06-27031554 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken