Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2019

14000 Km
Oranje
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: KTM Duke 790 – 2019 | Vol opties + topconditie

🔥 Kilometerstand: 14.000 km
🔧 Recent onderhoud: Voorzien van onderhoudsbeurt + nieuwe achterband
📅 Bouwjaar: 2019

Opties & upgrades:
✅ Tech Pack inclusief:

  • Quickshifter+ (up & down)

    • Track Pack (launch control, slip adjustment, etc.)
      ✅ Arrow decat + Arrow uitlaatdemper – voor een diep, sportief geluid en gewichtsbesparing
      ✅ Snel, licht, en boordevol rijplezier
      ✅ Bar end Mirror

De KTM Duke 790 staat bekend als de “Scalpel” – messcherp rijgedrag, veel vermogen, en een minimalistisch design. Dankzij de quickshifter, het Tech Pack en de Arrow-set is dit exemplaar helemaal af.

🔑 Klaar voor het nieuwe seizoen – instappen en rijden maar!

 inruil bespreekbaar.
📩 Bij serieuze interesse, graag even een berichtje sturen.

  • Heb je interesse of vragen over deze motor neem dan contact op met:
    Zwaan Motorsport.
    Emmeloord Ecopark
    Info@zwaanmotorsport.nl
    Tel nr:0649310717

    aflevering aan huis mogelijk
    Inruil van motorfietsen mogelijk 

    Alle motoren worden geleverd met tien dagen gratis allrisk verzekering!

  • Zwaan Motorsport 
    eco park 21 h
    8305 bj emmeloord
    0649310717
    Info@zwaanmotorsport.nl
    www.zwaanmotorsport.nl
    Passie voor motoren
  • Wil je motor inruilen dit behoort ook tot de mogelijkheden hou dan rekening met handel/inruilprijzen.

    Ruime financierings mogelijkheden via numotorrijden.nl
    10 dagen allrisk verzekering via verzekerd motorrijden.

    Heb je interrese neem dan contact met ons op!

    Openingstijden:
    maandag op afspraak
    dinsdag op afspraak
    woensdag op afspraak
    donderdag 18:00-2100
    vrijdag 9:00-21:00
    zaterdag 9:00-17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zwaan Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion